latmask nr1

haha ja jag har blivit alltför lat för att orka skriva.. händer ändå inget speciellt i livet värt att skriva om ^^ men ändå har jag fullt upp med tapeter och målning och jobb, så jag skulle ju kunna skriva massor, om jag tänker efter ^^ men jag är föööör lat ^^

men en lite ska jag väl orka skriva idag..
ikväll ska jag till jensens och äta middag med nina och pernilla som är hemma från london som numera är hennes hem! ska bli väldans kul att träffa henne igen :D var så himla super duper länge sen jag nina och pernilla sågs! vi har ju faktiskt haft våra små äventyr tillsammans haha



senare ikväll kommer john hit, surprise! haha.. å vet ni vad ? jag börjar 12 imorgon :O nästan så man inte behöver ställa alarmet ;P jag jobbar iof till 20.15 men det är lugnt, jag börjar ändå halv 12 på torsdag igen ;P :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag är er på lördag igen :D

2009-03-05 @ 14:20:34
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0