regniga fredag

tråkigt väder :( var lite osäker på om Balto skulle klara att göra sina business utomhus nu eftersom han varit lite försiktig med vattenpölar tidigare, men jag var ju tvungen att ta ut honom för att prova, och det gick bra :D han sprang runt som vanligt så det var skönt :D

idag då; idag ska vi bara vara hemma, till vi ska åka hem till pappa för en middag med hela familjen :D alltså jag, mamma, pappa och micke.. och Balto ska självklart följa med. Det blir första gången mamma träffar honom :) kul kul!

å juste titta vad som hände med mitt ljus från ikea när det höll på att brinna det sista! och vet ni vad? veken hade brunnit "det sista" i typ två timmar innan detta hände. jag gick flera gånger och tänkte att "nu borde det ändå brunnit ner!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

haha,ja men jag har ju en sambo som inte vill alls och så är jag arbetslös. Så då är en hund ett stort NEJ ännu. Synd som fasen ^^

2009-06-12 @ 23:08:43
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Daniella

Ja! Och jag får spendera hela sommaren med min fina son och leka med dig och Balto en massa :)

2009-06-13 @ 20:17:25
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0