kloklippning

ja idag var första gången jag klippte baltos klor.. det gick bra, han gnällde lite och sparkade men john höll honom och jag höll tassarna medan jag klippte, jag var jätteförsiktig men jag lyckades ändå klippa så det blödde lite på en klo och blödde mycket på en annan klo :( stackars lilla sötnosen, men jag blev inte rädd själv för då blir ju han rädd :/ men nu efteråt när det har kommit lite blod på golvet blev jag lite mammig :P gjorde rent tassen som blödde lite mera, inget farligt sådär men man blir ju ändå lite överbeskyddande nästan.. annars gick det bra :D han fick en godis efter varje tass :)

nu ska jag titta lite på gilmore girls och sen gå och sova :) jag får sovmorgon imorgon för John har lovat att han kan ta ut Balto och ge honom mat :D woho :) men något säger mig att jag kommer gå upp ändå och kela lite med min lilla prins, som inte är så liten längre, 9.5 kg vägen han! förra helgen vägde han ett kilo mindre

oj oj nu snurra jag iväg, jag skulle ju säga adjö och god natt :D ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

VI bor i västberga/midsommarkransen. :) Va kul, din hund är verkligen jätte söt! Hoppas du hittar en bra utbildning :)

2009-06-23 @ 10:36:38
URL: http://miiny.blogg.se/
Postat av: Pernillis

haha jag vet inte. fredag ?:D

2009-06-23 @ 11:45:32
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0