helt slut!

vi har precis kommit hem från john och hans familj och nära och kära till dom.. Balto hade tvp hundar att leka med, dock var de äldre och tröttare så barnen tog öve rlekandet med Balto som skötte sig exemplariskt :) Alice(johns lilla syster 10 år) är jätteintresserad av hundar och kunde massor om hur man leker och tränar valpar så hon var valpvakt :) det gick jättebra.. men efter 2 timmar var Balto helt slut och jag tog hem honom.. Han somnade bums i bilen och har somnad igen nu i sin bädd.. Han är världens sötaste snällaste coh gosigaste min sötnos ^^

jag är också helt slut, sprang runt och umgicks med kompisarna som var där i tallkrogen, spelade guitar hero med erik (headbangade faktiskt ^^) samtidigt som jag var tvungen att kolla till Balto ganska ofta eftersom han är ju valp och för mycket folk och nya saker kan göra honom stressad.. emn han hade det så bra så hos Alice :D

det var definitivt en trevlig tillställning :) åt till och med sockervadd :O mums!!

nu ska jag bara titta på big bang theory resten av dagen.. snart ska Balto få sin mat också :)

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0