har varit ute lite iaf..

ja eftersom jag har bränt hela framsidan av kroppen så känner jag att det är nog bäst att vara inne, eller i skuggan ute på gården.. dock har vi varit ute i tanto en sväng, ganska lång sväng, så lite sol har jag fått iaf.. Balto fick gå ner till vatnnet och nosa och leka, oj vad han gillar vattnet ^^ längtar tills han blir större och jag vågar låta honom simma och hämta bollar :D

nyss bokade jag tid hos veterinären här i hornstull, det är dags för baltos andra vaccinering, och det sker 11.40 på lördag :D han kommer nog vara lite nervös väl där inne, men det ska nog gå bra hoppas jag.

nu ska jag göra mig lite äggröra och knäckemackor :) Balto ligger helt och sover i hallen! måste passa på att vila och göra det jag vill när han sover ^^

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0