valpkurs nästa..

ja förhoppningsvis!! men den dumma klubben har sommarstängt för kursanmälningar etc. och de tar inte emot anmälningar via mejl så jag måste vänta tills de öppnar igen och då ska jag vara först på luren och ringa om en plats! de tar bara emot 8 deltagare till kursen så jag och Balto ska banne mig ha en plats! Balto kommer då att vara undefär 4 månader och någon vecka eller två då kursen börjar så han kommer säkert att vara en av de större valparna. Men oj så kul det ska bli.. ska springa iväg nu och markera datumet då de öppnar igen i kalendern :D



later ♥

Kommentarer
Postat av: Pernillus

jag är fri f.r.o.m nästa vecka typ. eller börjar på maxi då men det är ju bara massa kurser inför öppnandet så det är rätt chill :D

2009-07-22 @ 20:27:19
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Pernillus

haha typ onsdag kanske? :D

2009-07-23 @ 19:10:29
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0