sista juli

hjälp, känns som om sommaren är över, jag menar det blir augusti imorgon :O men sommaren är ju inte över som tur är :D

just nu sitter jag hemma hos mamma i skogås. Balto ligger och sover på Balkongen ^^ han är så trött efter promisen för 1.5 timme sen, han kutade och hoppade runt som en galning i det höga gräset att så fort vi kom in igen somnade han ^^ så om någon timme eller så kommer han att vara lika pigg igen ^^

frida gick nyss, vi har ätit sushi med mami och efter jag följt med mami till jobbet för att köra hem mickes bil, drack vi kaffe och skvallrade och läste skvaller tidningar.. nu är det bara jag och Balto hemma, skönt ska kanske ta mig en lite lur på soffan ^^

härligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0