min lilla böna!

ja jag har precis pratat med Bönan(sofie) på skype i säkert en timme, så skönt att kunna prata så igen :D innan hade de ju inte direkt ett internet som klarade det, men nu så.. dock skaffade de det för ganska länge sedan, men det är ganska lätt att missa varandra när det är 8 timmar tidskillnad, de är före oss.. när vi slår om till vintertid sen igen kommer det bli 10 timmar skillnad :/ jaja hur som helst var det mycket trevligt :)

dessutom har jag sökt ett helgjobb, skickade precis in ansökan och cv och allt :) hoppas det går som jag vill.. skulle vara perfekt :D men jag säger ingenting nu, då kanske någon av er snor min plats ;P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi lilla kexet då :) vi frår se till att faktiskt börja använda skype när man ändå har datorn i närheten, jag har vart dålig på det jag me... :)

2009-07-29 @ 06:00:34
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0