min busunge!

jisses vad man märker att Balto får mer energi nu när han växer och blir större och större..
har precis varit på promenad ner till veterinären, eftersom han inte svarade när jag ringde och Balto behövde gå ut så gick vi dit istället och då fick vi boka tid, så 16.40 ska vi vara där igen.. Balto har fått en rodnad på en armbågen där han flagnar hud och han springer konstigt med ena bakbenet, som om det inte riktigt hänger emd och går att böja som de andra benen.. så nu ska det kollas upp..

när vi var dä nere så passade jag på att köpa en ny gris till honom, han bet ju sönder sin förra som han fick av mormor :/ och den grisen var perfekt, inget jobbigt pip ljud utan ett ganska okej grymtande ljud, den nya grisen grymtar också men den är mjukare så kanske inte lika rolig att tugga på, men nu har han iaf en gris :)

hihi nu har han lagt sig vid ytterdörren som jag har på glänt fast i en hake, han ligger med nosen utåt ^^ sötnos!! ♥

Kommentarer
Postat av: Em

Hejsan! Vad tycker du om nätpedofiler? Tycker du att hon som komenterade min blogg har rätt eller fel? Säg din åsikt! Ska göra en intervju ang det här och din åsikt räknas! http://emelojs.blogg.se/2009/july/men-halla.html

2009-07-07 @ 20:19:37
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0