kroppen är helt förstörd

herre jisses vad jga märker nu att kroppen är helt förstörd efter infektionerna och allt.. igår när jag och mamma var ute på en promenad med Balto i skogås, sisådär 20-30 min, var jag helt slut när vi kom hem igen :/ jag trodde Balto skulle vara trött efter men det var jag! vi gick inte ens snabbt, jätte sakta gick vi (eller a för att vara oss ^^)

och ikväll har jag varit ute på gården här på söder och sparkat fotboll med Balto (jäklar mina skills sitter i fortfarande ;P) men hjärtat slår ur bröstet efter bara några få minuter :O det är jättejobbigt :( det kommer ta lång tid innan jag är tillbaka i det stadiet jag var i bara för några månader sedan :( om tur är har man ju Balto så promenera gör jag ju, emn snart ska jag börja gå till gymmet igen, börja lätt på löpbandet..

nu ska tittade vidare på tv
later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0