inte direkt varit datorsugen senaste veckan

nepp det är därför det inte blivit några inlägg alls typ ^^
men kan gå igenom veckan lite snabbt..

förra helgen fyllde Linnea 20 och vi gick ut ett gäng tjejer ich hade stenkul på metro på götgatan, de hade 90's och Michael jackson kväll, så mycket dans och lite dricka blev det haha
söndagen spenderades hemma i skogås hos mamma där Balto älskar att springa runt och leka!
måndag-fredag- bestod av slappande i skogås, frida kom hem från australien, läsa, Ikea, hälsa på Steph i hennes nya lägenhet.. lördag var jag och frida i farsta och jag köpte baltos tredje gris som han bet sönder samma kväll :/ jag blir galen, han biter sönder allt! så vassa tänder och så starka käkar!! och sedan har vi bara myst hemm på söder :D

idag blir en fantastisk dag!! jag ska på Britneys konsert!!!! woho!! jag ska möta steph på medis vid 5 då ska vi käka och ta någon drink innan vi beger oss till globen för årets show! :D

later ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ja han är jättesöt :) Jag vet att det är en King Charles, men mer än så vet jag inte, det kan vara så att King Charles cavalier kan vara likadant som King Charles spaniel ^^ Så möjligtvis ja :)

2009-07-13 @ 16:41:06
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Sofie

Jo, i know... Kurserna e inte på 2 timmar dock, åtta timmar styck och jag har inte råd nu... Visumet blir jättedyrt, ja har behövt beställa utdrag ur belastiningsregistret både från hemlandet och australien... Förresten så kommer ja troligtvis behöva att du skriver ett litet brev och skickar till mig om mitt förhållande, men ja tar d senare då...

Saknar er också, har världens hemlängtan nu, ja e inte glad alls :( Hoppas d går över när saker börjar lösa sig :)

2009-07-14 @ 02:41:52
URL: http://scs.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: jaha. Ja men dåså :) hehe jag kan förstå det ^^^

2009-07-15 @ 00:36:18
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Vilhelmina

Åh jag såg henne igår, visst var hon bra? :D

2009-07-15 @ 17:47:42
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0