Harry Potter premiären i London


Rupert Grint, JK Rowling, Daniel Radcliff och Emma Watson

Jag älskar Harry Potter filmerna! tyvärr har jag bara läst ut en enda av böckerna, fången från azkaban, men jag är ingen stor bokläsare så jag håller mig till filmerna :) Ja den nya Harry Potter filmen "the half-blood prince" hade premiär i London igår.. Stjärnorna var supersnygga och jag blev ganska chockad när jag såg Bonnie Wright som spelar Ginny i filmen. Hon ser heelt annorlunda ut! Dock var den en utav skådespelarna som måste ha tänkt "jag ska se så galen ut som möjligt" när han klädde på sig! Denna stjärna var ingen mindre än Daniel Radcliff som de flesta vet spelar just Harry Potter!


Knäpp outfit Daniel!


Supersöta Emma Watson!


Tom Felton aka Draco Malfoy!


Bonnie Wright aka Ginny Weasly! :O


Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

Daniel ser döende ut :(

2009-07-10 @ 00:50:10
URL: http://liiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0