härliga underbara stockholm!

åå så härligt det är att vakna upp tidigt på morgonen (jag vaknade innan väckarklockan ringde faktiskt) se att det är sol ute, ta på sig mysbyxor och myströja för att gå ut coh njuta av morgonluften med sin lilla älskling till vovve :D

idag händer inget speciellt sådär förutom att kära Ronnie fyller år :D ska förbi hemmet här på hornsgatan för att säga hej och grattis :) han ska firas i helgen hemma istället för nu, men mormor ska dit idag såklart  :) härligt att det är fint väder :D kanske till och med kan ta en promis med mormor och Ronnie.. får se :D

igår städade jag hela lägenheten :) så nu är golvet blankt och snyggt igen, det är ju golvet som tar mest stryk eftersom det är svårt att få Balto helt ren efter en promis, men men, får börja städa oftare ^^


bilder och så från Britneys konsert kommer självklart också senare :) jag är så dålig på att lägga in bilder i datorn bara, glömmer hela tiden och har inte tid eller ork när jag väl kommer på det ^^

later ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, vi e hopplösa ju :)

Jag, hör av mig om vad du måste skriva senare idag, måste kolla upp på immigrationsverket vad de vill ha först. Måste göras i helgen senast dock, för det måste ju hinna postas till mig också...

Hmm, jo får se med kursen, det är två dagar man går och då är det responsible conduct of gambling och responsible service of alcohol.

Vi har sagt de där tre orden till varandra nu btw... :)

2009-07-17 @ 03:02:08
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0