tråkiga saker händer goda människor

ja så är det tyvärr.. allt man kan göra är att försöka vara stark och ta sig igenom det.. och därmed bir man starkare utav det..

hur som helst så hade jag en mycket trevlig dag i haninge med della och alexian :) sötungen, man vill ju bara äta upp honom !! :P mycket prat, och framför allt en stor god semla !! vet ni vad? jag är fortfarande mätt haha

blev lite shopping också mot slutet ^^ en skjorta och en kofta :D (bilder sen)

nu är jag hemma, ska diska och städa lite, senare kommer john hit :)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Sjukt snygg skjorta. Jag är mycket avis! :)

2009-01-20 @ 17:37:17
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0