tisdag

imorse var jag i farsta och åt frukost med sofie som ringde i panik igårkväll och gapade om att hennes hår såg fördjävligt ut haha hon sa att det lyser som en sol ! hon ksulle bli lite orangehårig igen men det blev tydligen lite fel och hon fick panik.. jag tyckte inte det såg farligt ut alls, bara lite orange!! hehe men det såg ju inte ut som förut när hon hade så men det blir bättre :) hon ska färga om.. hur som helst så var det jättemysig, en chailatte och scones med cream cheese och marmelad, det är en god frukost det ^^

sitter hemma i skogås nu och tar det lugnt en stund.. funderar på om jag ska stanna här hela dagen, till ikväll, äte här, för sen ska jag ändå hit för att träffa ullis ovh frida.. men det är vid 6-7 tänk vad mycket man kan få gjort hemma tills dess!! ska förbi frissan också och boka in tid för klippning och färgning :) ska testa den där lite mörka koppar färgen :) om inte det blir bra färgar jag till brunt hemma sen :)

hmm tufft att välja.. stanna här och lata mig? eller åka hem och städa lite?
det behövs ju städas hemma.. tror faktiskt att jag åker hem.. fast om en stund ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0