skit!!!

fredrica ringde mig nyss och bad mig komma in tidigare till jobbet :/ jag skulle egentligen börjat halv 5 men nu måste jag åka in så fort som möjligt :/ fan.. som tur e har jag iaf fått sova ut så trött är jag ju inte.. men aa in till jobbet ska jag nu iaf.. fast duscha och platta håret och tanka bilen ska ske innan så jag är väl där om kanske 1½ timma..

det ska vara mellan 30-35000 besökare på mässan idag så jag förstår att de behöver hjälp :/ men alla garderober borde ju vara fulla typ nu haha

hur som helst ska jag väl göra mig iordning nu då :/ ska få med mig en lunch/middag också..

hoppas eran lördag blir roligare än min :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lexie

hoppas dagen blev bra trots stressen :)

2009-01-25 @ 18:52:01
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0