ny garderob!

ja jag gav mig ju iäg för att hitta en byrå så jag skulle ha mer plats för kläderna och smycken etc. men ad komme rjag hem med ? jo en helt ny stor garderob !! den är jättefin och har massa plats och är jättesmart :D två spegeldörrar och två vanliga.. den är vit.. jag har inte riktigt varit ett fan av spegeldörrar förut men aa, den här var faktiskt riktigt fin och jag tycker om den.. så det blev den istället för en byrå för samma pris!!  har fåt med mig lakan, påslakan,överkast, ugnsformar och lite smått också :P

förhoppningsvis så lyckas jag trolla till sängen ikäll så en bild kommer upp :) imorgon ska garderoben monteras upp :) spegledörrarna var slut dock så dom köps in i bärjan av nästa vecka :)

nu ska jag vila en stund och titta ett nytt avsnitt av 90210 :)
later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0