mycket gjort idag..

imorse var jag ju hos frisören och klipptes och färgade håret :D efter det iväg till sofie för att sedan åka till farsta för hennes bankärenden och en stor latte to go.. efter detta bar det iväg till hanine statoil för att tvätta våra bilar.. förs sofie sen jag :) så otroligt skönt att ha ren och fräsch bil :P efter detta åkte sofie åt sitt håll och jag åkte till mor min på hennes jobb och drack varm choklad och snakcade en stund :D haha all som gick förbi oss kände inte igen mig de första sekundrarna för håret :P nu är jag hemma igen, ska äta middag för senare runt 8 ska jag ochf rida på power yoga, så middag nu känns bra, så jag inte är fullproppad när vi ska träna..

en fullspäckad dag helt enkelt :P lisa ville att jag skulle komma och fika och mysa i hennes nya lägenhet ikväll också men det hinner jag inte :( ska ju upp och jobba imorgon.. så en annan gång gumman :)

nu ska jag laga mat :)
later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0