läskig kanin!!

var på mässan imorse för infomöte och sedan flaggning.. det är ju så att fromexmässan börjar imorgon och därmed allt jobb.. jobabr som en tok i januari.. men det känns bra, det är ju pengar !!!

men under denna mässa kommer jag vara oerhört obekväm när jag går förbi alla skyltar !! "maskoten" eler vad man ska kalla den är en kanin med hatt :O jag tycker den är jätteläskig.. det är temat "wonderland" på mässan så därför har denna kanin kommit till !! :/ jag gilalr den inte.. annars i övrigt är formex en jätteintressant mässa :) synd bara att privat personer inte kan gå..



läskig eller hur??

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jodå, inatt har jag sovit, typ 13 timmar... Så nu har jag bråttom ist, haha! Lyckades du värma upp Scorpan när du kom hem? :) Kram

2009-01-14 @ 13:48:19
URL: http://stephaniessecret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0