det kunde ha börjat brinna!!

fan va läskigt.. jag har gått runt och kännt att det luktar bränt i lägenheten ett tag nu.. men jag hittade inget ljus som brunnit eller spisen var inte på.. nu när jag gick in i sorummet så kände jag lukten mer intensivt.. så jag sniffade runt där som en hund och hittade min lampa som låg mot min dörr som står mot väggen, glödlampan hade stått och bränt på TRÄHANDTAGET!! så jag tog snabbt som attan bort lampan och såg massa glöd, ett hål hade bränts ner så ett nytt handtag till dörren hamnade precis på inköpslistan :/  nu har jag iaf blött ner hushållspapper och dränkt hela handtaget i vatten.. jisses det kunde gått illa :/ läskigt !!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jäklar va läskigt, tur att du upptäckte det! Kommer ni till åtta eller? Kram

2009-01-10 @ 18:13:12
URL: http://stephaniessecret.se
Postat av: Daniella

OOH! Läskigt!

2009-01-11 @ 12:31:59
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0