dagen efter dagen efter nyår

nu finns inte tid att lata sig längre.. latade mig hela dagen igår, vilket iof hela svenska folken gjorde.. men idag ska det tas tag i sakerna som behövs göras.. har precis slängt in en omgång tvätt, kommer bli typ 3!! ska plocka undan, diska, dammsuga och skura golven !! nu jävlar!! ^^

förresten hade jag sjukt kul på nyår :) och det hade alla som var där hos john!! bästa nyår på massa år!!!!
några bilder kanske kommer senare idag eller imorgon.. måste få dom från john, ska kolla med stephanie också för hon tog också bilder.. tyvärr så var min kamera urladdad så jag kunde inte ta egna :(

nä nu ska jag sätta igång och plocka plocka plocka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0