irriterande radiokanaler

visst är det irriterande när två kanaler spelar samma låt? jag menar, man byter från den ena kanalen till den andra för att höra något annat så hör man samma sak.. uscha!! idag blev det så TVÅ gånger I RAD.. först lyssnade jag på voice (i bilen) sen bytte jag för att jag orkade lyssna på kanye wests Love locked down- hört den så himla många gånger nu, så jag byter till rix och sen snabbt till nrj, och gissa vilken låt de spelar, jo kanye wests såklart, jahapp tänkte jag, jag får väl lyssna på rix (alla andra kanaler var det reklam på) så jag lyssnar en stund, hinner med en låt tills Nickelbacks Rockstar börjar spelas, och hur trött är man inte på den? så jag bytte till nrj, och gissa vilken låt de spelar? jo NICKELBACKS såklart!! suck!! man börjar ju undra om nrj snor sina spellistor från konkurrerande radiokanaler !!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0