inatt sover jag hos mor & vill åka arlanda express imorgon

ja nu är jag i det nyblivna gästrummet (brorsans gamla rum) hur trött som helst och vill bara sova.. eller aa jag vill somna till ett avsnitt gilmore girls men det kan jag inte göra förns om en stund.. så jag måste underhålla mig tills dess..

imorgon åker ju sofie och frida.. och det är ett jäkla tjaffs om hur de ska åka dit.. sofie och frida själva vill ta arlanda express tåget från centralen, de får isf skjuss av camilla, sofies mamma.. men åsa, fridas mamma, vill att de ska ta en taxi hela vägen.. vilket verkar extremt dumt tycker jag.. för det första är det enklare och billigare (MYCKET) billigare med express tåget, för det andra går det MYCKET snabbare med express tåget, för det tredje så kommer vi typ ta express tåget hem sen igen iaf.. så varför slösa 700 spänn på taxi för att sedan betala en hundring til var, för att komma hem igen.. då kan man ju lika gärna göra det snabbare och billigare alternativet eller hur? vi kommer ju kliva av vid terminalen ändå, frida var lite orolig för att det skulle vara svårt att hitta till terminalen, hon trodde det var en enda stor station, men det är ju flera små vid olika terminaler..

jisses, det värsta är nästan ändå att mammorna inte ens disskuterat med varandra så man kan komma fram till något alla är okej med.. men men det är deras beslut.. jag tycker dock att det är lite surt att behöva betala massor när man kan betala lite mindre och komma dit snabbare.. jag tog ju dessutom ledigt imorgon för att kunna följa med.. nu vet jag inte ens om jag får plats i taxin :/

jaja hoppas de löser allt tills imorgon...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Express it is

2009-02-04 @ 07:38:17
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0