hemma hos mor

ja hela dagen har spenderats hos mor min :) först hämtade jag mormor vid södra station sen åkte vi hit för en fika, mormor hade köpt semlor :) vid 4 åkte mormor hem och jag mamma och micke bänkade oss i soffan framför matchen brynäs-djurgården vilket gick åt helvete !! de var så dåliga när de väl hade fått ledningen :/ jag blir ju så trött ! aja nu har vi ätit middag :D och snart är det ju melodifestivalen :) har inte sett en sekund av de delfinaler som gått så jag tycker det ska bli jättekul att titta ^^

hoppas er lördag bli lika mysig som min :)

grattis på 20års dagen Tim :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

mår du bättre nu, stumpan?:D

2009-02-23 @ 17:41:37
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0