better in time..

jag är inte helt fullt frisk än.. får fortfarande hjärtklappning av att laga mat t.ex.. så jag sjukanmälde mig till idag, jag skulle städat så om jag hade gått till jobbet hade jag typ dött.. ja jag är ganska säker på det.. igår när jag skulle koka makaroner höll jag på att falla ihop, jag hade visserligen sovit hela dagen på soffan och john tvingade upp mig för att han ville att jag skulle koka makaronerna för det blri tydligen bättre då.. så det kan ha varit för att jag var trött men vafan det var verkligen jobbigt för kroppen att stå där vid spisen.. hur som helst så mår jag bättre annars iaf..

det är sjukt jobbigt att behöva vara hemma och inte göra något :( man blir så uttråkad att man till slut inte vill göra någonting alls haha.. läsa? nej, Titta på tv? NEEEJ, se en film? STOORT NEJ, måla? ja men orkar inte mer än en vägg, tvätta? då måste man ju hänga upp tvätten sen! städa? nej hjärtklappning!!

jag bestämde mig efter många om och men för att måla.. en vägg blev det och kanske blir nästa vägg ikväll men nu är jag verkligen helt död!!! jag har varit duktog och betalat räkningar också, men vad fasen ska jag göra nu ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0