söndag

igårkväll hade jag hur kul som helst, vi var på Metro och dansade till Hanson, Michael Jackson och Scooter :P roligt roligt..
dock köpte johan in drink efter drink till oss tjejer så jag mår ju sådär just nu.. den illamående känslan i magen har inte riktigt lagt sig än, men annars är det bra :)

ligger på soffan nu och tittar på Bring it on - All or nothing, haha passande sådär på bakissöndagen..

senare ska jag iväg till Ica Kvantum och storhandla inför veckan i skärgården, får se hur det går, ska handla allting själv eftersom John är i göteborg.. jaja senare ikväll ska familjen grilla hos pappa.. Kusinen David och Mosters man Anders är på besök.. men innan grillningen ska de på matchen.. å den ångestframkallande matchen (för de som inte vet då är det ju Djurgården- Hammarby)

later ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack så mycket för att du delar med dig utav detta, jag ska kolla upp sidan nu på en gång :)

2009-08-14 @ 23:44:42
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: haha jo du vet jag är snabb som blixten ;) Nej fy vad töntigt det lät haha skitsamma :)



Jag har kikat och man är ju sugen på en del, däremot foundation och det ser väldigt skimriga ut. Skimriga basprodukter på min hy blir inte fint, jag har så stora porer så huden ser jättefet ut.

Är dem skimriga eller ser jag helt fel?

2009-08-15 @ 00:05:45
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0