sminkberoende

nu har pillan åkt hem efter en myskväll i soffan med cola,chips,popcorn och SATC :) innan hon gick till bussen så tog vi en promis i tanto med Balto som fick gå lös näästan hela tiden :)

nu har jag upptäckt dock efter några nätter framför datorn med sminksida efter sminksida uppe, att jag är sminkberoende!! jag vill ha allt!! detta ör fan inte nyttigt, varken för plånboken eller för pksyket!! blir gaalen!! men snart, snart så börjar jag min utbildning och då kommer jag ha en väska stor som en resväska fuuull av smink och tillhörande grejer som rengöring osv :D wiiho!! det är bara så svårt att vänta tills dess :/

så jag får väl nöja mig med att sitta och drömma och klicka hem lite i taget när jag har råd...


detta fick jag med mig senast jag var ute och småshoppade med frida :)
Fashion Lashes 105, Lumene Blueberry liquid eyeliner black, Viva la Diva Glitter eyeliner green, Viva la Diva Tri-Brow color den ljusare utav de två burkarna

Kommentarer
Postat av: YoungZtaljz

Eller hur!? Stört snygga.. har fått lite chinosfeber :) Vi kirrar runt löning ;)

2009-08-16 @ 23:34:38
URL: http://youngztaljz.blogg.se/
Postat av: Camilla

vilken utbildning har du tänkt gå? :)

2009-08-20 @ 19:39:18
Postat av: Thess

jag ska gå Mariarts school of make up and hair :)

börjar den 11 januari :)

2009-08-20 @ 19:55:58
URL: http://theresekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0