Presenttips till Systern, Flickvännen, kompisen etc.

Vi tjejer (dom flesta iaf) älskar ju allt som har med smink att göra, men vi kanske inte vågar köpa lite roligare färgglada färger även om vi skulle vilja. Så en pallet med 26, 28, 42, 56, 78, 88 skuggor och rouge färger är en himla bra present tycker jag :) De har alltså alla färger man kan tänkas behöva :)  Dessa nummer jag nämnt är antalen på skuggorna på olika paletter från Coastal Scents. Den med 88 skuggor kostar från $18.95 till $24.95 beroende på vilka färger man skulel vilja ha, de har en "varm" palett men bruna och härligt varma färger, den är den dyrare. Sedan har de två paletter med alla möjliga färger, den ena är matt och den andra är samma färger fast med lite skimmer i färgerna.

 


1. 88 Palette Warm 2. 88 Palette Shimmer 3. 78 Palette with blush and highlighters

Dessa är så mycket billigare än om man skulel köpa liknande här i sverige i butik. Om man omvandlar priserna så är $18.95 = 138.15 kr och $24.95 = 181.89 kr :) skapliga priser va ? Farkt tillkommer självklart också men det är inte mycket, $7.90 fick jag betala för frakten, visserligen var det ingen palette men det var ett penselsett vilket jag kan tänka mig är runt samma fraktkostnad :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

asså shit hur har du råd att köpa allt de där?! hade inte du slutat på jobbet?

2009-08-20 @ 21:51:14
URL: http://sandblad.blogg.se/
Postat av: YoungZtaljz

hmm kanske vore en bra present till flickvännen ;)

2009-08-21 @ 08:39:11
URL: http://youngztaljz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0