min lilla prins!!

Min lilla prins har som sagt hudutslag som visade sig vara skabb!! :( stackars!! så nu är det ingen lek med andra hundar på ca en månad (skabb sprider sig när man grider/rullar/gnuggar mot varandra) han får hälsa men inte mera :/ stackars och vi som tänkte gå på valplek :/

hur som helst så fick han ett medel mot skabb då som sattes mellan skulderbladen och kommer spridas inom några dagar.. vi ska tillbaka till veterinären om en månad för att se hur det gått med behandlingen..

men vad trött jag blir, han har antagligen fått detta från en annan hund som han lekt med tidigare :/ stackars!!

men min prisn var jätteduktig på veterinärbordet, han satt fint och njöt av att bli kliad bakom öronen medan han blev undersökt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0