Make up Brushes

Jag behöver sminkpenslar!!!!! har kommit på nu att jag har otroligt få!, jag har en (gammal och sliten) Rouge pensel, en puder/rouge pensel från make up store(balto snodde min andra sådan :/ ), två vanliga ögonskugge penslar, och en suddpensel, en ögonbrynspensel och en foundation pensel.. det är allt jag har! förutom den slitna rougepenseln så är ögonbrynspenseln jättedålig!
Så jag har kollat lite på Coastal Scents och hittat ett fantastiskt fint lila sett med penslar, hela sättet kostar $29.95 = 218 kr, heeeeelt skapligt pris! dock tillkommer ju fraktkostnad såklart men det är det ju värt!! då kan jag slänga mina gamla dåliga penslar(notera att penslarna är flera år gamla, förutom MUS puder/rouge och foundation)  och ha fräscha nya lila penslar :)



218 kr plus frakt kan det ju vara värt, eller hur?
(ska fundera ite till^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0