Balto kidnappad?!!

Nej! såklart han inte är :P inte på riktigt iaf. Men han blev däremot kidnappad i min dröm jag hade när jag låg och knoppade på soffan idag :/ det var himla otäckt :( Han blev kidnappad i samma veva då dom snodde min bil där Balto satt och väntade snällt på att jag och pappa skulle komma tillbaka från ica i centrum (skogås).. Jag fick ju själv klart panik !! hujedamig!! det slutade iaf med att jag var tvungen att simma en bra bit för att rädda honom och simma med honom tillbaka för han var helt slut och hade hamnat under vatten lite för länge :/ :( usch!!! när vi väl kom i land störtbölade jag som aldrig förr!! Jag ska aldrig släppa honom ur sikte! jag har ju en regel att jag inte lämnar honom i bilen alls! men drömmar är ju drömmar :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0