Ärenden

ja idag har jag lite ärenden att springa, eller ja, jag tar bilen så det går snabbare :D som tur är ligger ställena jag måste till i närheten av varandra :) första stoppet är banken.. så ska sminka mig nu och se till att balto är kissad och bajsad innan jag ger mig iväg i ca en timme.. Balto är så söt när jag lämnar onom ensam hemma en stund, antingen lägger han sig och sover i badrummet på det kalla golvet eller så lägger han sig rakt ner i hallen och sover, så nr jag kommer hem igen så är han lite vimsig eftersom han då precis vaknat hihi så söt! han är precis som mig när han vaknat, långsam och lite vinglig haha ^^

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! jag skulle precis lägga upp en bild på Balto men när jag klickade på mappen så försvann den helt plötsligt och nu kan jag inte hitta den :O :( :'(

ok hittade den, den råkade hamna i en annan mapp :/ konstigt! men pweuh! tänk om alla bilder på ahn bara försvunnit helt :/ alla från när han var en pytteliten tyst valp till nu, fortfarande valp men inte lika tyst och snäll haha :P


aja ska iväg nu
later ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Ja den är fin ! :)

2009-08-27 @ 21:08:01
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0