!"#%&%¤#½/=?#

gaaah!! jag ringde säkert hundra gånger igår men det var upptaget heeeeela tiden.. sen vid halv nio då svarade någon tjej och aaaaaalla kurser var fulla :( så nu börjar kursletandet igen för mig och Balto, eller aa för mig för han kan ju inte direkt hjälpa till :P jobbigt! alla är ju fulla vid det här laget.. men nu när Balto faktiskt är 4 månader så kan jag faktiskt börja söka grunkurser istället för valpkurser, för då komme rhan att vara tillräckligt gammal för dom när de väl börjar..

aa ska kolla runt senare idag.. om en timme kommer pillan och vi ska dra till ikea en snabbis.. jag har inget speciellt jag ska köpa, kanske några ljus eller nått, men pillan ska köpa likadana tallrikar som jag :D :P

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0