sista kvällen

ja det är sorgligt  nog sista kvällen för mig här i australien.. men det ska ju bli skönt att komma hem såklart ^^ ikväll ska firas dock! vi ska ut och äta snart när sofie blir klar, och sen ska vi förbi hyde park där fanny är och partar ^^ kul att träffa henne, det ska det bli! hon flyger ju också hem imorgon men vi har två helt olika reseplaner imorgon tyvärr så vi kommer inte mötas en enda gång på någon flygplats.. men men vi ses ju ikväll :) och sen hemma förståss!

idag är det anzac day här, det betyder att alla krigsveteraner och hjältar hedras och alla nuvarande krigshjältar hedras också då dom är borta och strider.. en fin dag tycker jag, de hade parad inne i city och massa krigsdokumentärer på tv.. men allting var och är dock stängt, som deras matbutiker och klädbutiker etc etc.. men restauranger och så är öppna såklart.. jag antar att det är något jippo i hyde park eftersom fanny sa att hon kommer vara där hela natten.. men vi får se :D

en sak till, sov inte bort lördagen människor!! jag vaknade vid 11 imorse och jag ser att klockan är 11 på morgonen nu hos er! up och hoppa ;P

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

hoppas du fick det bra dom sista dagarna nu i allafall!! åh tack stumpan ;) pusss&kram

2009-04-26 @ 02:04:38
URL: http://liiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0