Miss Sjukling

ja som jag nämnde tidigare är jag ju sjuk igen.. har fått en extrem bakterieinfektion igen !! ni som följer bloggen eller känner mig vet att jag var mycket sjuk i februari, hade då fått en b-infektion.. en sådan infektion fick jag igen på planet hem :/
förra gången var senkan(eller vad fasen det hette) 65, den ska ju vara 10.. den här gången är den, gissa? kom igen gissa! okej den är 96 !! men kosntigt nog är jag piggare än förra gången även om jag är sjukare den här gången.. men jag antar att det är för att jag proppar i mig alvedon och ipren för annars skulle jag se ut som ett lik och känna mig som ett lik.. jag menar på planet och i songapore trodde folk att jag avr döede för jag såg så ut.. jag känner mig döende om jag inte proppar i mig tabletterna så aa..

jag har iaf fått antibiotika som jag ska ta i två veckor ungefär :) äntligen något starkt som förhoppningsvis gör att jag blir av med den här skiten för gott nu !! Doxyferm hette det och det är för bl. a lunginflammation och massa andra ganska tunga sjukdomar så det måste ju funka !!

så jag kommer ligga utslagen här ett tag :( vill ju ut i solen men det får jag inte vare sig jag sitter på balkongen elelr går för doxyferm gör att man kan bli känslig mot solljus och få utslag på huden och grejer så ingen sol för mig inte :(

aja ska ta och titta på ett avsnitt av 90210 nu
hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Usch, stackare! När jag blev sjuk på min student var min senka på 85. Inte heller så kul :/ Och då hade ju jag ont i lungorna.. ingen hosta iofs.. men jag kände mig också som ett lik!

Stackare! Krya på dig!!

2009-04-29 @ 12:14:17
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars dig gumman! Hoppas då blir bättre snart! Du får ta hand om dig och hör av dig om jag kan göra nått :) Vi hörs när du är bättre! Puss

2009-04-29 @ 20:10:27
Postat av: Sofie

men oj då! stackars lilla kex :( hoppas du mår bättre snart. d blev lite tomt här utan dej iaf tyckte vi. men också en jävla massa plugg at ta igen, har suttit i flera dagar nu, blä.

2009-04-30 @ 04:55:07
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0