klia klia klia

ja det är vad min sysselsättning är.. igår vaknade jag upp med bett överallt!! jävla kryp som inte syns och bor i sängen!! min högerarm hade blivit värst attackerad, 16 BETT!! vänsterarmen hade bara blivit biten ca 6 ggr.. mina fötter är bitna hela tiden, kroppen också men armarna blir värst utsatta, har 4 bett just nu i höder handflata!!  handflatan liksom!!
fattar inte hur de kan leva såhär tjejerna.. eller aa frida blir ju inte biten längre :O

jaja till roligare nyheter! jag mår mycket bättre nu :) men är fortfarande försiktig med vad jag äter för min mage är ju så känslig.. men annar sär det bra igen :D vi var på tjejernas lokalhak The Ranch igår och de hade liveband som spelade rocklåtar, de var asbra :D de spelade nirvana, pearl jam, guns n rosen osv osv :D så det blev äntligen en riktigt lyckad utekväll :D

ikväll är det ju min sista kväll så vi planerar att äta på The Australian, en restaurang som är rekomenderad, jag coh sofie ska äta kängru :P efter det ska vi på någon klubb på kings kross för det är tydligen där de bästa dansklubbarna finns :) ska bli intressant :)

på måndag är jag hemma igen sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0