blackhead!!

jag kom precis hem från lisa efter en heldag med henne och jackie :) vi fikade först i farsta och jga komme rinte kunna äta smörgåstårta på flera år nu, spyr bara jag tänker på det ^^ haha.. och sen köpte vi färg och åkte hem till lisa för att färga klippa och titta på kopps :D

det roliga med mitt hår är att det är så slitet så färgerna som vi färgar med blir inte som vi tänkt.. vi tog en jättefin choklad blun färg som blev nästan svart ^^ men det blev coolt !! och det kommer ju blekas i australien, det var därför vi tog en ganska mörk färg men svart? aja jag har ju rödshampoo och det glänser lite rött så förhoppningsvis bleks det till en fin färg :D men jag gilar det nu också ^^

ne nu ska jag gå och hänga tvätten och slänga in en ny last ^^ visar bild på håret senare :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0