3 dagar !!

det är 3 dagar kvar tills jag åker.. helt sjukt har fortfarande inte fattat det! men ändå så förbereder jag och håller på, då borde man ju till slut förstå att man ska åka, men nej inte än ^^

iaf idag ska jag ha heldag med lisa och jackie, vi ska fika i farsta och sen ska vi köpa en mörk mörk hårfärg till mig och färga mitt hår och klippa :D

sen måste jag självklart fortsätta tvätta och fixa och dona här ^^
ska på power yoga senare ikväll också :D nu jävlar tränas det inför beachen ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej kex. Du kommer inte ens veta att du var borta när du kommit hem. jag är fortfarande inte medveten om att jag inte är i Sverige längre... :p

2009-04-09 @ 04:32:56
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0