lördagsäventyr!!

haha eftersom garaget inte är klart än (portarna måste bytas) så står antinge jag eller mamma med bilen på betalparkeringen.. men eftersom jag ska iväg och träffa erik,( inte träffats på jättelänge :O ) sen och tar då bilen så bestämde vi att byta platser, så jag står på våran och mamma på betal-p.. de går åt fort de där betalparkeringarna.. när vi tar på oss skorna frågar mamma om jag tar dörrnycklar, nej säger jag då.. sen går vi ut och mamma smäller dörren, då frågar jag (som misstänkte att mor min inte lyssnat så bra) om mamma har nycklar vilket hon inte har ! haha där var vi utlåsta ! båda kollar fickorna - ingen har mobilen med sig, sen tänker vi på åsa och frida o co. som har nycklar till oss, men de är ju såklart inte hemma !! iaf vi flyttar på bilarna.. sen ska jag försöka klättra upp till tredje våningen till mitt fönster som är öppet.. gick inte så bra haha.. så vi tar bilen till pappa och micke i stan och hämtar mickes nycklar !! hahaha nu är vi hemma igen, döhungriga !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0