extremely bored

jag trodde verkligen inte att man kunde ha sahar trakigt.. fy fan sager jag bara.. det ar som att sitta och stirra pa de pyttesma dampartiklarna i luften och typ rakna hur m[nga de e!! man sitter och tittar pa manniskor och forsoker lista ut varifran de kommer och sa, men till slut ocrkar man inte... man sitter i ett irrvarr av manniskor aven fast de inte ens e i narheten av en.. ni vet pa filmer och serier nar en skadespelare kanner att allt gar sa fort runt omkring, sa den blir slowmotiad och de andra speedade.. sa kanns det lite nu.. My god !! help me !! I have 4 FUCKING HOURS LEFT OF ABSOLUTELY NOTHING TO DO !!!!!!!!!
BAJS !!

(och ja nu ar jag sa trott att jag inte orkar vara duktig och skriva äåö.. jag e till och med sa trott att nar jag gick pa lunch gick jag inte for att jag var hungrig, utan for att jag holl pa att somna !!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0