En hårt arbetande Therese

ja jag måste ju säga detta så ingen blir irriterad, ledsen eller arg över att jag inte hör av mig och kanske missar samtal och glömmer ringa upp eller så.. jag ska jobba massor nu ända till tisdag.. tidig morgon till kväll.. så jag kommer vara slut.. visst kanske inte världens hårdaste arbete att ta hand om  massa läkare på en mässa och sitta och knappa in de på datorn men ändå.. jag kommer vara lite off denna vecka kan man säga :P

fast fan vad skönt det är att ha jobb ^^ och sen lönen i oktober kommer ju vara grym ^^

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag kände för att börja sjunga: "WHEREVER YOU GOOOOOOO, WHATEVER YOU DO. I will be right here waiting for you." Haha



Jobba på, det är så himla värt att få in den där feta summan i slutet på månaden :)

2008-09-11 @ 11:17:01
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0