som vanligt

oj idag känns det som jag spenderat mesta tiden i bilen.. först in till stan till pappa för att hämta brorsans polares nycklar som han hade glömt, sen till mamma på jobbet i farsta för att lämna några viktiga papper från pappa, sen till skolan för att äna nycklarna till brorsan, sen till farsta centrum för att luncha med sofie.. detta tog säkert bara en timme eller lite mer, men det kändes aslänge!! sen skulle jag ju hem från farsta ockå ^^

äh i farsta så åt jag sushi och sofie yuki-nånting eller något sånt.. sen tog vi våran "vanliga" fika på waynes ^^ vi hamnar alltid där.. och eftersom jag är ledig tills den 20de och hon jobbar sena tider så blir det att vi umgås på dagarna, och ja vi är alltid i farsta då ^^ så allt var som vanligt idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0