lördag

idag väckte john mig vid halv 12.. båda var trötta, han hade tydligen precis vaknat och jaa han väckte ju mig så vi bestämde att höras när vi båda vaknat.. jag låg kvar i typ en kvart sen bestämde jag mig för att gå upp och äta frulle.. kom ner till köket där mamma höll på att koka ägg som snart var klara, hon hade precis rostat bröd och kaffet hade precis kokat klart.. hur skönt tror ni inte det var att komma in i köket då? ^^ det blev mysfrukost med mor min framför inspelade "fredag hela veckan" innan jag duschade coh gjorde mig iordning för att åka och möta john på gullmars..
vi gick först till globen för han skulle handla frukost, sen gick vi hem till han och glodde the hills och sen en av mina favvofilmer moulin rouge ! slapp dag med andra ord :P mamma hämtade mig vid 6 och vi åkte hem och köttfärssås och spagetti lagades..
eftersom jag kände mig mera krasslig än tidigare idag så bestämde ajg mig för att vara hemma med mor och titta på hockeyn pittsburgh - ottawa, som pågick i globen.. nhl premiär match ! ska på matchen imorgon :D nu är matchen dock slut och jag har gan ska tråkigt här hemma, men har iongen energi att göra något, snorar och hostar usch !!

så frågan är nu vad jag ska hitta på som inte är alltför ansträngande ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0