livet en torsdag

igår natt så kunde jag inte sova..låg och kollade det absolut första avsnittet av förhäxad som gick på trean, detta började vid halv 2 om jag inte minns fel.. när jag låg i min underbara säng och tittade blev jag faktiskt lite smårädd vissa gånger, en känsla av obehag kom när hon skulle gå upp på vinden ensam och så,ville nästan inte titta.. men hallå är jag 7 år?? hur kan jag bli rädd av denna serie som jag för det första redan har sett all säsonger av och för det andra inte är så läskig ?? jag skyller på att det var mitt i natten jag var trött och alla huset sov utom jag!! iaf somnade väl en stund efter avsnittet var slut..

jag hade ju ställt klockanå 8:40 för jag skulle möta nina i trånkan 9:45 för att handla frukost och sen ha en mysig morgon hemma hos henne.. snoozade dock lite för länge och vaknade till slut 9:30!! men jag kom iväg så jag mötte henne vid 10 iaf.. vi var båda aströtta så hon skippade sin skola och stannade extra länge med mig innan jag körde henne till pendeln så hon kunde åka hem och plugga till sitt prov.. OH MA GAAAD vad sjukt skönt det är att slippa plugget !!!!!!!!!!!!! OH MA GAAD OH MA GAAD OH MA GAAD !! kan inte säga det för mycket, jag slipper skolan !!!

iaf när jag kom hm igen somnade jag på soffan ^^ min älskade soffa !!!! jag är så glad att mamma inte fått för sig att göra som hon faktiskt vill - köpa en ny soffa!! jag vill aldrig skiljas från våran supersköna röda myssoffa där man alltid somnar!!
efter min otroligt sköna tupplur i soffan var det dags att göra sig iordning och hämta micke i skolan och köra till farsta där vi mötte pappa för att käka innan hockeyn.. dif-rögle.. djurgården vann med 2-1 efter förlängning så nöjd får man väl vara det är ju 2 poäng, men de spelade pissdåligt i tredje perioden..

skitsamma har suttit vid datorn och slöa och skvallrat med sofie i telefon sen jag kom hem vid halv 10.. skog glutta scrubs innan jag sover, lär ju iof titta förhäxad inatt igen dock !! god natt !!


When it comes to me just forget it

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min enkla bloggtävling som avslutas ikväll kl 00.00!

Det är ännu inte så många tävlande så chansen är stor att just DU vinner!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-16 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0