djävulskap

sitte helt klarvaken nu och har verkligen ingenting att göra!! så tråkigt, jag vill ju sova men jag kan inte :/ hatar att detta kommit tillbaka.. har ju haft my share of sömnproblem tycker ja, behöver inte en period till utav detta djävulskap!!

kan ju berätta om dagen då, detaljerat och bra; började med att jag vaknade tidigt vid 7, somnade om efter ett tag och sov till 12. gick upp satte mig på träningscykeln och cyklade i 30 min.. efter detta gjorde jag pannkakor (jag vet vad är det för mening med att träna om man förstör direkt efter med pannkakor? det kan man ju fråga sig, men hallå älskar vi inte denna tjejmentalitet att om vi tränar lite så är det okej att äta en kladdkaka?) iaf efter min gooda lunch så satt jag vid datorn en stund, john ringde, och människan jobbar så mycket nu så kommer inte se han förns tisdag! efter detta samtal så duschade jag och satte mig i väntan på sofie för att senare åka till skäddaren/skomakaren och sedan sola.. detta senare blev vid halv 6!! vi hade sagt halv 4 från början, så jag satt på arslet i soffan i 2 timmar!! under denna tid skickade jag sms till kalle och frågade när han hade tänkt att ses egentligen, vi sa ju i veckan liksom när vi pratade i helgen.. han fick dock mitt sms vid 6 och ringde upp (2ggr som alltid om jag inte svarar) när jag låg i solariet, men jag ringde ju honom när jag kom hem, och först fick jag höra att "vad var det för stil att inte svara liksom, nu passar det" och sen "du kommer få cancer!" men blir ju brun!! det står faktiskt utanför alla solarierum på väggen att "det är nyttigt att sola" (haha bs, man får väl typ 1 vitamin från solen?) iaf det bestämdes att vi skulle ses imorgon.. efter samtalet så duschade jag bort den äckliga lukten som man får efter solning, och precis när jag kommit ur duschen ropar mamma genom dörren att pappa köpt lägenhet i hammarby !! med en jättestor terrass, en trea !! gissa vem som kanske får fytta till den 65m2 stora tvåan på hornsgatan? jo moi!! men jag lär tvinga med linnea eller lisa att bo med mig ^^ men nog om det, efter detta var det fixa sig och äta middag för att sedan först åka till centrum , få värsta parkeringsklubban även fast det är typ 15 bilar på hela stora parkeringen , gå in och köpa tuggummi oh turkisk peppar som jag fick galet sug efter, och efter detta åka till william för att skvallra lite :D

detta var min dag gott folk

I'm the best you never had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0