ännu en solig dag

men idag har jag inte bara varit inne ^^ igår gick jag ju iof ut på promis med sofie på dagen och sen på kvällen en kort promis med frida ^^ idag har jag traskat runt i farsta med sofie.. när vi satt på waynes så kom en kille fram och ville fråga oss något om en undersökning han läst som han tyckte var intressant så vi svarade artigt.. sen skulle han göra ett test på oss, typ "tänk på 5 saker" och detta hjälpte honom att lista ut hur vi var.. det läskiga var att det stämde till 99,9%.. killen ville ha våra nummer sen men jag är inte den som bara ger ut till vem som helst och sofie ville inte heller så han gick efter en låång pratstund.. han var mycket trevlig och så men hallå, vi hade ingen aning om hans "intentions" så varför skulle han ha våra nummer haha.. men det var rolig vi skrattade mycket :D

nu är jag hemma igen.. ska iväg till john lite senare.. ska nog bara glo tv till jag ska åka..

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0