vilken jävla kväll :(

när jag var hos john så pratade mamma och pappa och bestämde att det är bäst att ja flyttar ensam alltså utan linnea !! började tjaffsa med båda när jag var hos john och när jag kom hem!! men de har tydligen bestämt sig, ska inte gå in på detaljer, orkar inte.. men jag är så sjukt besviken på pappa som sa igår att det är klart och linnea och jag kan bo tillsammans, så både jag och linnea trodde det var klart, han sa ju det liksom! men hur som helst så kommer jag flytta, men jag vill ju ha linnea med mig :(


usch, illa mår man också! vilken jävla kväll :(


Tack för de fina orden Daniella!! de värmer verkligen, du är en sådan fin vän, om någon är en inspiration för någon så är du den för mig!! 

Kommentarer
Postat av: John

Puss och en bamsekram

2008-11-03 @ 23:01:31
URL: http://johnljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0