tråkis

ja jag är så tråkig och säger nej till fest hos seths polare, äger nej till att gå på harry b james för någon rock klassiker jippo med sofie och frida och helt enkelt är för trött för att göra något speciellt men tji man kan må bra ensam hemma en lördagkväll minsan, tänkte tappa upp ett varmt bad och må bra ensam :) tidigare ikväll har jag gosat ner mig med te och lussebulle och hairspray på teven, myyys.. 

är mammas chaufför ikväll också eftersom jag är tråkis-therese ikväll, men tråkis-therese har det mys minsan


Kommentarer
Postat av: Pernilla

det är bra therese, stå på dig. jag är också tråkig i kväll. min rumskompis också. i bland får man vara det helt enkelt :D

2008-11-29 @ 23:12:03
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hur kan man säga nej till Harry b james, jag ska tamejfan flytta dit :D

2008-11-30 @ 00:37:47
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0