möte, farsta, samtal, slingor, valvaka

ja det var definitivt ett helvetes krigande att gå upp imorse.. ställde klocken på 7, gick upp halv 8 ^^ gick hemifrån kvart över.. tog tåget idag, var för trött för att köra oh orkade inte riskera att parkeringen var full.. haha skönt att ta tåg för att man är för trött för att köra på morgonen.. kan ju lova att det inte är många som gör det ;)  iaf mötet var långt och efter var det rundvandring i hallen för det var många nya.. kändes onödigt för mig, kan ju hallarna som om jag bodde där, även fast e bygger montrar etc. varje mässa, alltid samma struktur ändå.. iaf när jag kom hem somnade jag på soffan(som jag tar med mig till lägenheten) försökte få träffa ullis, men hon verkar inte vilja prata om vår vänskap(som icke existerar längre) och det gör mig ledsen, besviken och irriterad!! men iaf.. åkte till farsta vid 3 med sofie och mötte frida, en lååång fika på waynes blev det först och sen kolla lite kläder, hittade en söt lila blus på hm =)

hemma var det middag och prata med pappa igen om ifall jag verkligen inte kan bo med linnea.. men både han oh mamma är benhårda, jag måååstee tydligen bo själv.. så det var tråkiga tjafs/samtal om igen.. jag kommer dock flytta ändå, vill ju inte förlora lägenheten!! ska köpa en katt som håller mig sällskap, jag och linnea tänkte göra det, men nu får jag ju göra det själv :/

ikväll har jag också hjälpt frida slinga håret, och vi har följt valet i usa.. frida gick för en timme sen ungefär men jag sitter fortfarande och tittar.. Heja Obama!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Åh, hjärtat. Hoppas verkligen att det blir lite mer positivt i din tillvaro snart. Även fast det inte blev som du och Linnea tänkt så är det ju ändå kul att du får flytta. Eller?

2008-11-05 @ 08:43:18
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Daniella

Det beror på vilken tid?

2008-11-05 @ 18:52:29
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0