dagen

kom iväg till farsta vid typ 3, köpte det jag skulle sen gick jag abra runt och tittade på trams till sofie kom.. hon hade dock massor att titta på så fick följa efter som en svans och hon testade mitt tålamod ganska duktigt måste jag säga.. det brukar hon iof göra ganska ofta ^^ iaf vid 5 fick jag äntligen sätta mig ner och vi tog varsin chailatte på waynes !!

vi har kommit fram till att sofie måste börja på p-piller igen, hon är ju galen när hon inte tar dom !!

efter fikandet blev det iväg och handla thaimat till familjen och åka hem och äta :) jag ville egentligen ha sushi men imorgon fyller mamma år och då vill hon ha det, så thai fick duga :)

ikväll ska jag inte göra annat än att titta på tv och pyssla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0